fredag 16 oktober 2009

Fredagstemat - dagens favoritfilm

Dagens favoritfilm fick jag av en kompis på mailen idag, och nu vill jag visa den för alla mina bloggvänner, klicka på filmkameran...

Hoppas att ni får en riktigt skön fredagskväll, själv ska jag tillbringa den i soffan med hemmapizza och Idol. Det lovas lite busväder med snö i helgen, hoppas att det inte blir så utan att vi får en solig, kylig helg med hög luft. Efter en mycket intensiv vecka behövs det en riktigt latledig helg... ha det bra allihop, I like you!

6 kommentarer:

Ebba Christina sa...

Jag kan bara säga, LÄCKERT!!!!!

Fritt ur hjärtat sa...

Hysteriskt kul!
Trevlig helg, kram!

olgakatt sa...

Häftigt!

Mia sa...

Gud vad bra! En sån skulle man alltid ha på datorn och plocka fram när man känner att man behöver det. Underbart. Ha en skön kväll i soffan med pizza och Idol, låter härligt avslappnat. Kram!

Saltistjejen sa...

Haha! Vilken bra film!!!!
Här är vädret också uselt. KYLIGT och REGN! Usch! Jag är inte så glad i just den kombinationen. Hu!
Hoppas ni slipper snöslask och sluskväder.
KRAM!

Anna, Fair and True sa...

Kollar in ditt fredagstema! Försöker kolla på filmen men länken verkar inte funka längre?