lördag 15 november 2008


Så länge sedan det kom något nytt här på bloggen, tänkte presentera en skön kille idag. Christian är en kille man ibland träffar på i Hässleholm. Han har många gånger lyst upp min dag, och fått mig att tänka efter när jag tar livet för allvarligt. I somras när jag var och lyssnade på skolorkestern kände jag att det kom något vått i nacken, Christian hade då gömt sig bakom en skylt och busade med sin vattenpistol. Jag brukar läsa hans blogg och hemsida, det kan du också göra om du vill få lite nya tankar om att leva livet, sprida glädje och att klara av att leva livet även om det är annorlunda. Kram till dig Christian - du är dunderbar, fortsätt vara Du!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan hej på dig!!
Jag blev så glad över att läsa din kommentar i min blog, sedan att läsa det du skrivit om mig gjorde mig ju inte direkt mindre glad om man säger så.
Jag har inte helt koll på vem du är, den enda bilden jag såg på din blog-sida var ju din hund, som för övrigt är väldigt fin.
Jag såg att du jobbade som lärare, vilken skola är det du jobbar på?

Jag vet att det viktigaste är att man är sig själv och mår bra...men det var nyligen som jag insåg att jag har sett ner på mig själv i alla år..detta har lett till att jag har gett och gett av mig själv i alla år. Ofta framställt mig som idiot..för att få folk att skratta med mer...
Jag ÄR en glad dåre som gillar att skoja och busa, men nu börjar jag få mer ordning på mitt eget värde.

Jag tycker du har en väldigt intressant och fin blogg.

Om du har en mail får du väldigt gärna maila mig, kompisar får man aldrig för många av.

Hoppas du har haft en bra helg för övrigt, jag och frugan har tagit det lugnt..eller, jag har ju gått en massa med mina stavar som vanligt, men lugnt för övrigt.

Ha det bra länge.
Ser fram emot att höra av dig igen!

Kram Christian