torsdag 5 februari 2009

Trädgårdsdrömmar i februari

Jag hittade en torsdagslista som känns spännande, ska nog försöka följa den och skriva lite och börja fundera på att väcka trädgården till liv efter "vintern". Kan verkligen behöva lite inspiration från andra om jag ska kunna få vår trädgård mysig och som jag egentligen vill ha den. Vi har lagt mycket tid på renovering inne, och kommer att fortsätta där länge till, men även trädgården har projekt på gång, eller de borde vara på gång i alla fall. Vi får väl se. Återkommer med bilder och inlägg nästa torsdag...

1 kommentar:

Saltistjejen sa...

Spännande! jag ser fram emot bilder!!!
Kanske kan ett av era trädgårdsprojekt vara att att bygga upp en liten mullvadsby????? I verlig skala? Jag menar "if you can´t beat them - join them!" eller vad man nu brukar säga???? ;-)
Fast kasnke har era mullvadar också försvunnit nu med den store jägaren på er granntomt????